.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی رغم میل باطنی رئیس جمهور، مشایی قطعاً برکنار می شود
همزمان با انتشار خبر ابلاغ نظر مقام معظم رهبری بر برکناری اسفندیار رحیم مشایی از پست معاونت رئیس جمهور که پیش از این توسط نایب رئیس مجلس اعلام شده بود، رئیس جمهور علیرغم میل باطنی با توجه به روحیه ولایت پذیری خود مصمم شد نسبت به تغییر مشایی اقدام کند...
علی رغم میل باطنی رئیس جمهور، مشایی قطعاً برکنار می شود

به رغم انتشار اخباری مبنی بر ابقای اسفندیار رحیم مشایی توسط رئیس جمهور، خبرها حاکیست که بنا به نظر مقام معظم رهبری، رحیم مشایی برکنار خواهد شد و تلاش رئیس جمهور برای ابقای وی ثمری نخواهد داشت.

به گزارش جهان همزمان با انتشار خبر ابلاغ نظر مقام معظم رهبری بر برکناری اسفندیار رحیم مشایی از پست معاونت رئیس جمهور که پیش از این توسط نایب رئیس مجلس اعلام شده بود، رئیس جمهور علیرغم میل باطنی با توجه به روحیه ولایت پذیری خود مصمم شد نسبت به تغییر مشایی اقدام کند.

بنا براین گزارش عصر روز گذشته خبری توسط خبرگزاری ها مخابره شد که طی آن محمود احمدی نژاد در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با تمجید از مشایی وی را از وفاداران به انقلاب اسلامي و فردي ولايي ، ساده زيست و خدمتگزار مردم معرفی کرد و افزود: ايشان به معاونت اولي رئيس‌جمهور منصوب شده و به كار خود ادامه مي‌دهد.

با این حال پس از پیگیری ها مشخص شد این مصاحبه که قرار بود از اخبار ساعت 21 شب گذشته پخش شود به دستور مقامات عالیرتبه اجازه پخش پیدا نکرد.

قرار است احمدی نژاد پس از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، اقدام به معرفی معاون اول جدید خود به جای اسفندیار رحیم مشایی کند.

گفتنی است افکار عمومی در انتظار تغییر فوری رحیم مشایی هستند چرا که مساله برکناری وی از سمتهای دولتی جدای از انتقادات به مشایی اکنون جنبه اثبات ولایت پذیری احمدی نژاد را به دنبال دارد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فربد 31 تير 1388
آقاي احمدي نژاد وقتي مقام معظم رهبري نظرشان اينست كه مشايي نبايد معاون اول باشد ديگر جاي هيچگونه ترديدي نيست از شما مي خواهيم بدون درنگ مشايي را بركنار كنيد
نا شناس 26 شهريور 1393
مگه میشه تو مملکتی که ادعای دموکراسی داره رییس جمهور حق انتخاب معاون اول خودشو نداشته باشه"؟؟؟ واقعا این دموکراسیه؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.706 seconds.